Du är en podiehora ...

Person A till person B på en buss mellan Tyresö och Haninge :

- Alltså har du sett hur *s klär sig? Asså hon ser ut som värsta slampan och jag tror fan hon horar inne på klubben med.. (fortsätter att spy galla över *s i ett par minuter)

Person B till mig :

- Asså vet du vem det är? (tuggtugg) Det e typ en stammis.. a asså typ en Podiehora.

Jag : - Mmm... jag vet vem det är ja..

Person A : - Jag hade så jäla roligt igår. aaah jag tror jag döör.. (tvärbyter samtalsämne, hittade personen inget mer elakt och dumpuckat att säga om *s?)

Jag: - Men så intressant.

Person A: - Vad gjorde du själv då som är så jävla mycket roligare?

Jag : - Ne, Jag röjde järnet inne på klubben och sen så efterfestade jag med en Podiehora som tydligen tar betalt för sexuella tjänster inne på klubben med.

När den sista meningen är avslutat trycks det på stopp knappen och 2 högröda människor kliver av bussen med ett snabbt hej.

Jag vet att ni är IQ-befriade men snälla tänk iaf lite, ett uns mer än en daggmask innan ni öppnarkäften och speciellt om någon ni aldrig ens har bytit ett endaste jävla ord med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0