" Amor vincit omnia "

Ja fy tusan va morgon pigg jag är nu =) Skönt att ha vänt tillbaka på mitt dygn nu. Ska bli så otroligt skönt att vakna utvilad vid halv 6 på morgonen när man ska ta sig till skolan och praktiken. Ist för att som det varit inte sova någonting knappt i veckorna och sedan sova 24/7 på helgerna, det funkar inte i längden! Är ju hos kärleken nu och vaknade  nån timme innan Dennis tyckte att Marcus skulle gå upp =P Var ganska mysigt att ligga och lyssna o titta på kärleken när han sov. Sötare kan ingen vara. Sitter just nu i soffan och funderar fortfarande på om jag ska  äta frukost eller gå ut och springa. Lär nog göra båda två men vilket ska man göra först? Ah velar lite idag hehe.

Hade förresten varit värt att missa Army Weekend för att få se Kärlek i uniform!! Hade det inte blivit inställt som det blev så vetefan om jag inte åkt ner ändå.

Helt sjukt att man kan sakna någon så pass mycket efter så kort tid. Kommer att bli otroligt jobbigt om och när han åker iväg utomlands i månader. Dock är det sådant man får ta tag i då.

Vaknade i natt förresten av att jag var alldeles blöt om kinderna =S Måste ha drömt något väldigt ledsamt för jag hade gråtit i sömnen. Blev helt ställd när jag vaknade. Vet att jag brukar känna mig lite deppad när jag tänker på vad som kan hända när han faktist åker. Men aldrig sådär. Tur att han låg och sov för usch så generad jag kännde mig.

Ne nu ska jag iaf försöka få i mig lite frukost. Pussen på er!


image26

Massa folks + mig i min säng på nyår.. haha så skoj vi hade då =)     Foto: Marcus Fritz

Kommentarer
Postat av: Chrickis

Nääär ska vi ut då? :D

2008-01-18 @ 20:48:36
URL: http://flowerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0