Army Weekend is the shit!!

.... TIsdag i dag. Känner mig helt slut efter gårdagen även om jag inte är trött så känner jag mig helt slut i kroppen och huvudet. Fick knappt i mig någon mat i går kväll heller. Vill bara att det ska ta slut nu så jag kan åter gå till det normala. Skönt att det iaf är över nu. Skönt att jag slipper gå igenom det en gång till, för påfrestande som fan är vad det är.

Så till något roligare. I dag är det tisdag inte så skoj kanske men såg nyss att det är Army tema i helgen , YES! Skojigaste temat enligt mig eller iaf ett av dom skojigaste =) Bara till å leta fram dogtagen och dra på sig cammo brallorna =)

Ne pilla navel en halv timme till sen så sen ska jag vara duktig och försöka vara lite kvinnlig. Jag ska hör och häpna, försöka andvända symaskinen =P


Puss Puss

Ps. Grattis på birthdayen fan farsan! Ds.


image24
Mej i M/90 p jacka och basker =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Snygg du är i kläderna ;)

Puss på sötis!

2008-01-15 @ 21:17:21
Postat av: Marcus

Så "synd" det inte blev av något army night.
hmm undra vad du ska göra nu då? (A)

2008-01-16 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0