Dags igen?

Jaha då sitter man här mitt i natten igen på en vardag. Hur kommer det sig då? Fan jävla skit grejer o inte kunna sova. Hatar det. kommer jag hinka liter vis med kaffe i morgon och sen samma visa i morgon natt igen pga allt kaffe. Men om jag å andra sidan struntar i kaffet så tvär slocknar jag under dagen och kan ändå inte sommna på kvällen /natten sen. Jefla dilemma. Man kanske skulle ta sig iväg till farbror doktorn snart ändå som skolsyrran säger. Trött på å intee kunna sova ordentligt, det tar på mina nerver.  Ne över till något roligare.

I tisdags tränade jag. Och inte vad som helst utan basket *yey*. Det var hur skoj som helst. Känns grymt skoj att börja med det igen och på en skoj nivå dessutom. Inte träningar eller något annat basket relaterat varje dag =) . Får se hur det artar sig om nån månad eller två.

Försöka sova nu kanske? Nej inte ens nån mening, kommer bara stirra i taket i flera timmar =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0