Error...X

Jahaja då har man gått och sett fram emot Army weekend ett bra tag nu och vad händer? Jo jävla skit vattenläcka på klubben så den kommer att vara stängt i 2 veckor? =( Satt här och surade lite när jag fick en snilleblixt , kunde ju åka och se på riktiga militärer *le* . Så jag kollade upp tågtider och mycket riktigt i morgon bär det av till Skövde och kärleken min. Mycket bättre än army weekend!! Så mycket bättre även om jag sett fram emot det.

Jag känner mig lite halv snurrig i huvudet i kväll =( Varit å gett bort en påse blod till bättre behövande idag så nu knaprar man järntabletter och myser i sängen :P

Puss puss.



' Här ska det vara en jätte fin bild på mig och syster yster men den verkar ha fått ben och spårlöst försvunnit från min dator =( '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0