Helt galen helg!

Ja, det kan man lungt säga. Fredagen började med att jag åkte på arbetsintervju som jag tyckte gick ganska bra.
Sedan mötte jag upp min kära mamma för att gå och se Arn tempelriddaren på bio. Som btw var sjukt bra =)
Efter bion bar det av rakt över gatan till Chaplins och middag. Fick vänta i över 1,30 h på våran mat men vafan hade väldigt trevligt med under tiden. Mamma åkte hem och jag mötte upp Wirre och Jimmy.

Sen bar det av. Festade rätt hårt. Sov hos Wirre den natten. Åkte hem en sväng och sen tillbaka till Wirre på lördagen. Käkade pizza mmm gott =)
Vid 20:10 ringde dom från jobbet jag sökt och sa att jag fått det.. wuhuuu..

Dags att fira. Och jävlar vilket firande det blev. Hade grymt kul fram till kvart 20 i tre då en brud på toaletten började mucka gräl vilket slutade med att hon bla tog stryp grepp på mig. Kvällen slutade med att jag och Jimmy fick vänta 1 timme typ för å komma in i garaget för att hämta bilen haha..

Helt underbart rolig helg. Tack min superhjälte och min storebror!!


image29

Yeah Fan va hård man kan va.. Foto:Richard Widner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0