Intercity tåg..

.. Jepp ett sådant har jag suttit på idag. Värdekasst! tar sån helvetes tid. Hade lite tidsfördriv halva vägen iaf=) En mamma som klev på tåget samtidigt som mig med sina söta barn. Tvillingar dessutom som var extremt söta. Nu befinner jag mig iaf nere i Skövde hos kärleken min. Eller mja i hans lägenhet iaf själv är han på jobbet. Försöker underhålla mig själv så gott det går, dock går det inte så bra just nu har sjukt tråkigt. Tog ju itne med min egen dator då den inte fick plats i väskan så jag har kapat Marcus så länge =P  Ne nu ska jag försöka hitta på något annat förutom att sitta här, är ganska trött på datorer nu.

Puss puss





Insert picture here ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0