Nackspärr och halsont..

Säger bara en sak usch! Fan ska jag bli sjuk för?  Hatar att vara sjuk. Hoppas som faan att det går över tillräckligt tills i morgon. Jag vägrar att missa army weekend. Jag ska dit om jag så ska leva på alvedon och vatten!

Idag blir det bara ta det lungt hemma och dricka vatten i massor. Ska försöka ta mig upp o pilla i ordning lite i mitt rum. Ser lite knasigt ut just nu sedan jag flyttade tíllbaka. Massa grejor överallt. Blir lätt så när man flyttar från en 2a till ett litet pytte rum.

Har inte så mycket mer att skriva om idag tyvärr. Ja, jag är tråkig jag vet men så är det ibland.

Pusss puss




Kommentarer
Postat av: Flowerheart

Krya på dig gumman. Tänker massa på dig.

2008-01-25 @ 11:20:11
URL: http://flowerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0