Träning,träning och illamående..

.. jepp nu ska jag börja med min träning på allvar. Ska försöka att känna efter när jag är ute och springer så jag slipper må illa efteråt. Blir gym 2 ggr i veckan och löpträning 2 ggr i veckan och sen så har jag precis slutit en pakt med min söta gölliga vän Alex som ska tvinga ut mig å gå så ofta han orkar själv =)  Känns ganska skönt att komma igång =) ställde mig på vågen nyss och tappade hakan av förvåning. Har tappat X antal kilo bara sen i december. Helt sjukt vad lite prommenader och löpträning kan göra.

Denna veckan kommer bli så sjukt jobbigt att hålla sig vaken  i skolan, kommer att sitta å göra saker jag gjort förut och lyssna på jefla genomgångar som jag skulle kunna haft själv. Jobbigt att försöka verka intresserad dessutom. Men men smällar man får ta ibland.

Just nu sitter jag med min dator i sängen och funderar starkt på å ta en liten prommenad över till födelsedagsbarnet aka Alex för att umgås lite. Var ett tag sedan vi sågs faktist. Känns lite dumt med tanke på att det tar.... ja va fan kan det ta dit.. 10, 15 minuter att gå, så vi borde igentlligen träffas oftare men men.

Ne nu ska jag upp och städa i ordning köket efter i morse. Puss puss

image27

Jeflar vad jag saknar den lilla sötnöten och mamma anna! Min Rosa kaka! Måste åka upp snart å hälsa på dig, Noa och magen jue!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0