SAKNAD!!

Så in åt helvete! Fyfa vad du är saknad! Varför saknar jag dig så är mkt just när jag mår som dåligast? Kanske för att du alltid fick mig att må så jävla bra. Jag måste ta fram mina minnes saker av dig och ha en minnes kväll med våra snyft-filmer och favvo godis. Helst av allt hade jag viljat vara vid din sida! Ha dig bredvid mig och bara då må så himla uinderbart som jag alltid gjorde då. Du är mitt punkten i mitt liv, du är mitt ljus. Ja, du är fortfarande mitt ljus och det kommer jag aldrig komma ifrån. Satt och tittade på bilder i går från tiden före det hemska, du såg  hemsk men ändå så älskvärt underbar ut.  Jag älskar dig och saknar dig något så enormt mkt!

...... / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0